värk..

Hektisk dag. Ställde alarmet på 9 så att man har några timmar på sig till att göra det som skulle göras, men såklart somnade jag om till 10.. då vaknade Hemi med. Så lämpligt. Gjorde iordning frukost, hemi fick en smörgås med salami ost (på tub) Det tyckte han var gott! :) Sen när allt var packat och klart i bilen åkte vi förbi hemma hos daniels mamma, matade katterna sen belv det snöskottning. Tog sin lilla tid men nu äre gjort. Blev hektiskt för 40 min senare skulle jag va på vmina. Föräldraträff 3 av 4 började kl 14, hann i go tid som tur var.

Mötet gick så himmelens fort idag, fortfarande prat om förlossning men sen mkt om tiden efteråt. Tiden på BB, hur man vill ha det, kejsarsnitt, sugklocka, ja sånt.

Sen pantades det en massa tom burkar/falskor, räckte till 2 middagar med potatisgratäng ;) mums! Sen hemi igen och då gjorde ja köttfärs å makaroner. Sen tvätt och diskning.

Men något jag inte kan släppa från dagen är min ryggsmärta, den sitter i fortfarande och det gör så ont. Ingen sträckning eller så utan mera som värk, som då man har mens. Trodde jag skulle få åka in idag men icket. Bebisen vill inte ut än, men snart hoppas jag. inom 2 veckor vill jag att det ska vara över. lagomt till Hemis 1 årsdag, för hur stor e chansen att man går över tiden då man inte får det? :P Så ja vill ha ut han/hon nu jag.

Hemi sov fast vaknade lite snabbt när Agneta var förbi här tidigare, så nu sitter han å håller på i sin säng, hoppas han somnar snart.. Ska ta nån fika ja å fundera vad man ska hinna göra imorron tro.



Hemi ute i snön tidigare idag :)

Tjiing!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0