Onsdag

Dagen börjades tidigt, med lite sömn i bagaget också. Jag och Daniel låg uppe till 3 inatt nån gång å bara pratade.. vi kunde båda inte somna, sen tillslut efter 3 slocknade vi.

Ringde direkt åt SMVC i övik, har ju en tid jag måste avboka och höra hur det blir med tillväxt ultraljudet, angående igångsättning osv. Men hamnade i en satans fitt telefon kö och med mobil äre ju kostsamt, helst då man aldrig kommer vidare i kön, så jag gav upp efter ett tag, tänkte att ja ringer senare direkt efter lunchen varit kanske ja hamnar på bättre plats.. vem vet.

har gått igenom min lista till vad min väska ska innehålla till BB, har bebisens packad men dock inte min. Ja, jag vet att ja e SEG men nu ska ja göra klar min med, för jag vill verkligen åka in nu. Sen skrivt klart förlossningsplan, hade ju ingen sist så tänkte att denna gången ska ja bannemed ha en, angående smärtlindring och sånt. "inga mediciniska alls" skrev jag och hoppas att det blir så med.

Prövade ringa igen efter lunch, fick ändå vänta i kö i 20 minuter, tillslut var det min tur. Min BM ska ringa mig inom de kommande dagarna så får vi se hur det ser ut med allt.

Rest mats dag idag, lika gott för det! Hemi och jag åt upp gratängen sedan igår å daniel tog annat. Var väl tänkt att man skulle ut idag, men för kallt sen har ja varit för lat. Lekt med Hemi hela dagen käns det som, jo det har man. Och gosat, helst då han numera vill sitta hos en och bara ta det piano, har aldrig hänt direkt så mkt så det var mys :)



Hemi i Daniels spelfåtölj, med lillkisse som kommer och vill var go



Kraaaaam

Sen passade jag på medan grabbarn badade att renbädda Hemis säng, bytta även spjälsängsyddet till ett annat eftersom det som jag sydde ska tvättas.

Såhär sere ut nu :)



Kudden som Daniel köpte åt Hemi på Veteranmarknaden i S-vall ;)



Lite videoklipp från dagen med :)




Daniel och Hemi :)



Efter badet så somnade hemi direkt, använder mig också av en liten hemlig ingrediens
på badet för att han ska sova riktigt bra, och det är Natusan Bedtime bath



Ska ta mig lite kvälls fika nuja :) Ha de
Tjiing!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0