Hemis morfar på besök

Igår Lördag, till att börja med var det 1 år sen Hemi var beräknad att komma (när jag väntade Hemi så var hans BF datum den 20 November, men gick då över 12 dagar tiden) Minns dagen för 1 år sen, vi åkte ner till Umeå med svärmor, jag och Daniel. Sen tog vi bussen från Umeå till Nordmaling där min mamma hämtade upp oss, och vi var i Norrfors en vecka knappt (eftersom vi hade tänkt föda i Umeå) men det hände ju inget under hela tiden vi var där och sen den 25:e bestämde vi oss för att åka upp till vmina igen eftersom jag hade min uppkörning (körkortet) den 26:e, vilket jag klarade av galant! Så snart r det året sen jag tog körkortet med ;)

Men iaf så fick vi besök igår, min pappa kom upp en sväng och hälsade på :) Kunde ju inte hålla sig från Hemi då det snart var 3 veckor sen dom sågs. Vi hade det inte så himmelens kallt igår, -10 ungefär så vi gick ut en tur med pulkan på byn sen blev det godmiddag (potatisgratäng å schnitzlar) det gillades!

Bilder från dagen:





Sen på eftermiddan då mörkret kom var pappa tvungen att bege sig hemmåt igen, klart med 3 h bilfärd neröver så måste man åka i tid, speciellt med alla dessa renar ute på vägarna här uppe.


Daniels mamma och Pe kom förbi sen en sväng, vo ordnade bla sofftyget på soffan i köket, klädda in den i ett nytt som matcha med gardinerna :) Reultatet:



Blev jättebra! Sen hängdes även gardinen upp i Hemis rum :)



Sen blev kvällen tidig, iaf för min del. La mig strax där vid 22

videoklipp från dagen :)






 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0