Farsdag

FARSDAG idag :) Grattis till alla pappor där ute!
Men spec Grattis till min pappa <3
Och Grattis till Daniel som firar sin 1:a farsdag :)

Blev lugnt hela dagen, diskat, tvättat, lagat god mat coh ätit god tårta.
Grabbbarna har badat med, alltid lika kul :)
Sen har ja gjort klart vaggan (så gott som)



Såhär sere ut iaf :) Ren/nybäddat ^



Hemi ikväll då han somnade för natten.. <33  ^

______________________________________________________

Imorgon går vi in på en ny vecka, alltså Måndag. Och det innebär att det är mammaträff (3/4) Ska bli kul, hoppas bara man hinner dit då, ska först hinna en sväng å ge några katter mat å så, där vi är kattvakt men ja tror att det ska gå bra så man hinner iväg på villis på den där träffen :)

Sen måste jag ringa skolan igen, och bm i övik. Höra om lite prover, och hur det ser ut. Har en koll i övik på freda, men är skeptisk till om ja sa resa nånstans mer nu, vill inte riskera nått (även fast ja riskera väldigt mkt sist då ja körde upp och tog körkortet 6 dagar efter BF :P) men det var lite spännande med ;) Körkortet behövdes ju, och ångrar inte att jag gjorde som jag gjorde då.

Men någon resa nu neröver vill jag nog inte genomföra, sen kostar det. Så får avvakta å se..

Tjiing!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0