energin försvinner

tycker jag har varit duktig på att uppdatera . Trots internet brist.
Men märker av på besöksantalet att det är nått annat. Kankse inget intresse längre.
Ville göra det roligare med att lägga in videoklipp, känns som mer ärligare/verkligare då men

Vore roligt om det höll i sig men snart frågar man sig väl om man kommer att fortsätta, men det årerstår att se. Eller så privatiserar ja bloggen så bara få kan komma åt den, men de könns ju tråkigt det med.

vad förväntar sig folk egentligen från just min blogg? Hm



Kommentarer
Postat av: Victoria

Kanske kan det bero på att de läsare du har inte har tid att läsa varje dag? Frågan är vad du vill nå med bloggen; vill du ha jättemånga läsare?

Jag tittar då in så ofta jag kan, och jag tycker det är roligt att se de bilder och filmer du postar. :)

KRAM

2010-11-03 @ 21:53:42
URL: http://victorianilsson.wordpress.com/
Postat av: Emma

Du får inte sluta skriva!! :O Då försvinner ju du totalt... :(

Jag läser alla inlägg och kollar på alla gulliga klipp :P

2010-11-04 @ 09:14:01
URL: http://emma-lundgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0