Konditionspass

Efter att de äldre lagt sig för kvällen drog jag iväg på en runda medan D hade Nova. 5 km är rundan i byn som jag kör, om det inte är den man promenerar/springer är det längs vägen mot villis, för dryga 3 v sen PW jag 8½ km allt som allt, det mest långryga är all dessa vanisnnigt långa raksträckor x)

Detta är rundan i själva byn då som jag kör



När jag promenerar längre äre antingen 2 varv av denna eller att ja fortsätter rakt frma på stora vägen ist för att sväng aupp höger och går mot riktning Villis, men även åt andra hållet till Skansholm har jag gått ett par gånger. Och nu har cykelkärran åkt fram igen, enda som ska fixas nu är cykeln jag fått/lånat sen äre bara å trampa på med alla kidsen :)

Puh! Ne kolla lite fb med min säljing hur det går och sen
förbereda för morgondagen när de äldre ska till Trollstugan.

tjiing!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0