Myskväll

Ja det var jag på igår. Efter att vi käkat middag hos svärmor och kl var läggdags för barnen var det hem för att lägg dom sen åkte jag och Nova vidare på villis för att kika in Myskvällen :) Träffa en hel del folk och Thea en av dom! Vad kom jag hem med då? Jo det blev ett apr strumpbyxor som var nedsatt rätt rejält, sku tippa på en 80% så en tjuga kostade dom :) Sen tidigare på dagen hade svärmor å D varit på blommona å hittat galonvantar som jag sökt, för halva reapriset så toppen bra!





Fick mig tips hos sportringen också om ett par jättesköna och stabila träningsskor som jag tänkt investera mig framöver, då mina hittills är förstörda :) Ett par skor som är utifrån mina fötter å har aldrig stått stabilare.. eftersom jag e sne å går lite innåt så var dom uppbyggda xtra just där som ja anrs lutar å det kändes då skillnad! 1495:- går rackarna på :)

Såhär serom ut



Supersköna! :)
Var hemma 22 å då vare bara å lägg sig direkt hehe

tjiing!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0