En bra start

Full rulle är det alltid här på morgonen. Spec när man har sina 2 välutvilade frön här hemma som bara väntar på att få riva ut allt som finns! Så dom springer nu och röjjer det mesta som finns framme.. haha. Själv håller jag på med varsin gröttallrik åt dom, inkl mig själv. Nova ligger inne i vår säng o sover.. och inatt fick faktiskt jag också sova.

Planerad visit på villis idag men när vet jag inte.. dom har ju myskväll (butikerna har öppet till 22 och med rea erbjudanden bla) ikv också med olika erbjudanden i butikerna så är sugen på att vänta tills Hemi å Holly lagt sig för att sen åka in bara nova å jag ikv.. men vi ser väl hur det blir. Anrs så kanske man spar sig tills imorrn för att fara när econd hand har öppet =)

Sen en grej jag hittat som jag inte visste fanns till barn:
Mivitotal kids (från 1 år och uppåt)




Så nu får dom sig en dos varje morgon (:
Ne,fortsätta med mitt innan lillan vaknar!

tjiing!! <333



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill bara meddela att det går inte att öppna dina arkiv och så...

Dags för en uppdatering av bloggen? :)

2012-03-31 @ 12:09:36
URL: http://emmalundgren.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0