lättsamt trots grinigt


Huvudvärken ville inte fatta sig kort idag inte, den håller i fortfarande.
Men Hyffsat snälla barn har jag haft, nog kan dom va bråkiga men idag
var det "milt" bråksamt här och gud så skönt med tanke på mig själv.

Passa på medan barnen sov lunch att gå igenom kläderna som var
planerat idag och hann allt! Så nu har jag fixat ihop en hel del åt
min kusin August :) Så frågan är bara hur ni ska få kläderna Marlene?
Har då ingen resa neröver planerad, och inte heller ekonomiskt.. hmm



Svärmor kom nyss förbi med lite bullar å några kakor från bakning
med svägerskan i eftermiddags, mums så goda de var :) Själv fick
jag inte nog av mitt bullbak helgen som var så jag var på Maries
tidigare idag och köpte mer jäst och vete/grahamnsmjöl och mjölk.
Blir nån kväll i veckan som jag had tänkt göra 1 L kanelbullar,
lite grahamsbullar och andra mumsiga bröd. Har hamnat i nån
bakperiod tror jag för i år ska jag bannemed klara av lussebullsbaket
utan nåt fiasko som sist! (när dom vägde ton å var stenhårda!)

Medan jag cyklade på maries var Daniel med barnen, och det var
fullt ös här hemma när jag komme tillbaks. Holly var å gick och Hemi
var efter katta, haha. Sen brådades det till middagen! Bestod av varsin
hemmagjord pizza. Hemi stod å hjälpte mig när hans skull göras, det
fick bli en morotspizza åt honom, det gilla han. Sen gjord D iordning badet,
medan ja röjde i barnens rum å då jag var klar med sagobandet, röjningen
och vällingen var barnen klara att hoppa i säng. Dom har nu sovit sen 19.20

Bilder från lite ös i vardagsrummet :)









Holly och Hemi lika stora viktmässigt nästan, skijer lite på längd men anrs
samma kött på ben å armar :) mysungar! Väldigt lik varann här <3

Det var vår långa dag, läggdags nu!
tjiing!! <33






Kommentarer
Postat av: Marlene

Oj, det var inte lite kläder!! Jadu.. vi har ju pratat länge om att sponsra er en resa ner hit, men det ska ju klaffa med så mycket annat också :/ Men vi får försöka komma på nåt väldigt snart tycker jag! I värsta fall kanske din pappa kan ta med dem om han ska upp nåt framöver?

Kram

2011-09-21 @ 21:40:52
URL: http://solkatt.wordpress.com
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Ja jag satt också å fundera, vart tog det vägen det som vi pratat om länge både ni och Connys? :) Hehe

För vi skull fått hälsat på som vi prata om en hel i stan, men då ska ju allt klaffa som du säger. Vi e ju som mest ledig så vi är ju följsamma men då äre ju frågan om er/Connys å dom framöver.

om inte annat får jag skicka på någe vis :)Kram

2011-09-21 @ 21:54:58
URL: http://hemismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0