Hej 2 dagar senare

ojdå, har visst gått över 2 dagar sen ja lovade att vara tbx igen :) har och är väldigt fullt upp nu när jag tage mig an att äntligen förhoppningsvist få sälja iväg en del saker. Har hunne vare hemma sen sent i tisdags så det tar lite tid att komma i ordning igen, helt klart.

Vart ha ja hålle hus då?

Jo jag ha vare i Övik och gjort lite ärenden som ett nytt storlass med blöjor t ex. Åhlens garaget var man på och sen hann man fylla 21 också. Sen däremellan träffa man lite släkt/vänner men fanns inte så gott om tid till det så är glad att ja hann träffa nån ens än om det blev färre än vad ja hade planerat/velat.

Men hemma nu, med en massa nytt som jag köpte för presentpengar jag fått, och blev ju mest till barnen men lyckades å finna nått litet till mig själv nu när jag ändå fylld å det :)

Vaxduken på bordet och ramen som ligger på den



Nya skor, 2 par ett par blåa och dessa rosa (samma modell) :)



En till vaxduk..



Gardiner



Böcker till barnen



Mer böcker



Sprillans nya skor åt barnen, Hollys :)



Hemis :) (båda redan använda på bilderna :P)



Mössa åt Hemi



Vår/sommar mössa åt Hemi & Holly



Mössa till Nova



Tshirt till Holly



Det var lite från det ja handlat :) sen utöver pengar i födelsedagspresent fick jag en fin grej av min mamma!

Denna:




<3!!

Några fler bilder från självaste Övik tog jag aldrig, e så lat numera med kameran :)
Men hemma nu iaf och de tkänns skönt det med. Åt god middag med svärföräldrarna tidigare ikväll och åt tårta då dom sku fira mig när ja var borta då ja fylld år. Fick en dubbelvåffelmaskin! Väldigt uppskattat näre tar evigheters att grädda våfflor till minst 4 st me bar 1 järn.. så det var en grej som behövdes!

och fick en chock trots mina fuskdagar nu när jag fyllt, har gått ner 4 kg på 12 dagar! Himla lycka inombords!
Ne, vart mkt i ett å samma inlägg men så fåe bli nu :)

tjiing!! <333








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0