Vänkrets

Surrat med bästaste Lisa idag, blev nästan 2 h vi speakade med varann (oops!) Men det är kul som alltid att återuppta kontakten med vänner man hör så sällan av, och listan e lång..





Kan inte komma ihåg sist jag t ex träffa Emma! Hmm äre när vi tog studenten vah? Hemma hos dig typ, eller när var det? Samma med Sofi, senast jag hörde av henne var väldigt längesen. Ja förra året om inte året innan det kanske. Hemskt egentligen men man ser mycket hur tiden går fort, och hur olika liv vi alla lever efter skoltiden. Många som flyttar åt olika håll och inriktar sig på olika saker.

Får värsta flashmobs ända bak till artedi tiden ibland, men främst tiden under gymnasiet som man faktiskt saknar. Det var den bästa tiden hittills i skolan :) Från allt festande till utflykter med vännerna hemma i skogen, grillningar, skoter, pizzan i norrfors. Ja listan e lång vad gäller allt. Det enda jag kan konstatera att dessa gyllene vänner som följer en hela livet hela tiden, dom är få.

Man måste acceptera detta så man inte förstör för sig själv med framtida umgängen som man träffar på, att man inte stöter bort det bara för att man är rädd att förlora en äldre vän. Är det en riktig vän finns den också kvar, än om ni ej hör av varann på flera år :) Men att komma till den acceptansen den är svår, även för mig många gånger men då tänker jag på detta som ja skriver om nu. Och det går bättre ju mer tid som går tror jag, det känns lättare och med okej att man glidit ifrån folk, men är ju inte så konstigt när man inte ens bor i näheten av många av dom, så att man kan underhålla relationen man har sinsemellan och umgås. Men har träffat många nya vänner sen barnen kom, t ex Carro som befinner sig nere i Övik :) även om vi ej ses har vi bra kontakt över nätet (för det mesta) och hörs av där mycket och vill bara säga det att du är toppenbra, en fin tjej och mamma! Men häromkring då? Är inte så många men skulle säga att Thea är en jag håller kär än om vi ej ses nå särskilt mycket, men känner verkligen för dig, samma med Mikkis :)

Så vill bara att ni ska veta, om nån av er läser att jag saknar er jättemycket! Saknar dig Emma! £>

(saknar självfallet släkt också, men det är en annan
historia det :) nu var det prat om vänner just!)


tjiing!! <333



Kommentarer
Postat av: Emma

SAKNAR DEJ!!! <3 <3 <3 <3 <3

2012-03-25 @ 22:02:17
URL: http://emmalundgren.wordpress.com/
Postat av: Haliesmamma

Skriv en rad här.. :)AAw, tack detsamma gumman. Saknar diiig massor <3

2012-03-25 @ 22:26:45
URL: http://haliesmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0