veckorna rullar på

Blev en hel dag på villis igår, lämnade de äldre barnen hos dagmamman och sen var det frukost på ICA med finaste Mikkis som var mitt sällskap :) Sjukan för Efterkoll för mig sen tillbringade jag tiden med svärmor som också var på platsn tills barnen sku hämtas igen. Allt för att spara in på en xtra tur nu när oljan gått upp igen, sen hade jag inget särskilt att göra hemma heller så var skönt med en dag bara på villis också.

Nu är jag lagomt mörbultad sen natten som varit, Nova ville inte somna förrens 04 imorse, sen kl 05.43 vaknade hon igen å sku äta så jag har mest legat å slumrat tills Hemi kom in till oss 06.10.. så sen när D kommer hem tänker ja ta en välförtjänt uppladdning i form av sömn!




















tjiing!! <333








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0