jag vann!!!

Ja här har ni mig, den 3 barnmamma jag är. Sist ja ansträngde mig med ansiktet var väl i höstas vid ett enstaka tillfälle vid ett kalas (alltså smink) Man har som tappat det dära helt nu sen en längre tid, så nå mer naturligt än såhär kommer ni inte :P



Ja, ännu en kväll och man sitter å känner sig så tjock i skallen, samt lite febrig å rödrosig också. Är väl typiskt nu om man ska bli jättesjuk, ja vi ser om all dagens vitamin frossa ger sitt försvar :)

Idag gjorde vi iaf nått man ej gjort på jättejättelänge (halvåret, året sedan), köpte med oss pizza hem från pizzerian. Anrs bruka vi bara äta ute när vi e borta/neröver eller om nån bjudit en men hittills ha vi ej käkat ute annars utan har hållit mig till hemlagat. Ungarna njöt av deras vesovios så det var bara glada miner vid sängdags, inget bråk eller grinigt alls som ja tackar å tar emot så hemkt mycket när dom tillfällena kommer.

(bild tagen ikväll, 22/3~12. Nova 6 veckor 5 dar gammal <3)



Fördriver tiden med att läsa mina favoritbloggar, lite mammachatt på fb och tradera. Vann en jacka till Holly tidigare ikv så ska bli spännande å se när den kommer hem i lådan vad hon tycker om den och så att ni fårse :) har en del annat till barnen budat så hoppas jag vinner nån, om inte alla dom (hoppas kan man alltid) för jag e kass vad gäller buda, hade bara tur nu med jackan :P Men när jag får klartecken så kommer ev bilder upp på vad som komma skall så får ni se. Håll utkik!

inta sängen för amning nu å sova bort sjukligheten min kropp drabbats av..

tjiing!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0