BVC Nova

Då var Nova vägd. Hon vägde nu 5,8 kg och var ca 59 lång, precis som ja tippade på :) Så hon växer, ännu en gång bevis att min amning fungerar (håller tummarna) Vill då minst amma hon tills hon e 3 månader, ca 1 mån kvar tills det målet.

Anrs så tog dom odling på hennes "gäggiblegg" i ögonen, som hon haft sen födseln  i princip.. så får vi veta om det är dags för en kur eller ej, anrs så äre bara att tvätta på med sterilt vatten i fortsättningen, ja fram tills vi vet provsvaret.

Nu här hemma är barnen e lagda och själv ska man få i sig lite mat hade jag tänkt. Blev inte trollstugan idag som planerat, barnen var krassliga & febriga imorse så drf dom är hemma idag, lika bra så dom e ordentligt pigga när dom ska vara med andra barnen och leka.

Ska testa en ny grej idag vad gäller maten, dessa var nedsatt och med kuponger intill varan så bleve än billigare. Om den smakar gott vet jag inte men är värt att testas! Min Lunch :)



tjiing!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0