För en gångs skull

Ja här var det då dött på inlägg, men däremot så finns det i snitt 30 pers som e in varje dag å kikar iaf.. trogna läsare allt, sånt gillas :) Fy på mig istället då som inte ens idis gått in här å kikat läget, 21 dagar senare föl poletten ner för mig "Justja, kanske ska in å blogga eller iaf se läget.." haha! ^^

Midsommar vankas och vi ska bara va hemma. Får lite besök båda nu i helgen å veckan som kommer så det kommer bli helbra! Annars då? Jo dagarna rullar ju på, vi har som sommar grönska här nu men fortf kallt så på med vantar och mössor på barnen när vi är utomhus, Novas ögoninfektion är typ kronisk (går ej bort!) 3:e kuren nu man kört men inget resultat så vi ser väl om nån vecka till om detta tvättande vill ge resultat nån gång. Otroligt nog har inte nån av H.erna fått det själva! Endast Nova som har.

Var på cirkus häromkvällen med Hemi (hans första gång) och han gillade det :) Många sa "han e för liten, bla bla.." Men inte tyckte ja det verkade som så när vi kom in dit å tittade. Han e så mogen för sin ålder så det gick ju bara prima :) Motoriken är på topp å han ha börjat nu å prata än mera så snart kanske det är meningar, hoppas! en äre ju barnomsorgs skifte i mitten av sommarn, nu när vi köat i till Malgovik i 1½ snart 2 år, så äntligen får vi komma oss in här, dock varje dag så det var sämre det att man är låst vid att va hemma varje vardag å upp i tuppen.. för JA, jag vill nyttja dessa 15 h/vecka när man står å betalar dom oavsett om dom är där eller ej.

Sen hare väl inte hänt så mkt mera.. Bröllop om en vecka så det ska bli kul! Jo och påtal om det, var ju på möhippan i lördas :) Heeeeeeela dagen var ja barnfri, tänk er det. Från 10.30 till 03.00 bleve, var inte tänkt från början att ja sku ta mig nått å drick när jag ej hade skjuts eller så (körde med egen bil in själv) men blev erbjuden skjuts hem sen under dagen så varför inte, var ju "bara" en sisådära 3, snart 4 år sen man tog sig alkohol på nått mer festliknande tillfällen, trodd ja sku få världens fylla när man ej drucke på ett jättelänge tag, men kände mig helt nykter förvånande nog oavsett mängden som förtärdes. (blev en hel del blandat) Ja nog äre allt lustigt ibland alltså :) Men trots det hade jag det jättekul såsom ja ändå lärt mig genom årena, ha kul utan alkohol å jag hade det hela dagen/kvällen å natten.. blev ju än roligare sen när vi slog ihop på kvällen möhippan med grabbarna som vare iväg å haft svensexa.. striptease från brudgubben och hans å D´s kompis Micke, så tjusigt så.. haha! Vi sa att vi sku göra om detta, fast då i "förebyggande" syfte för alla oss som ej ska gifta oss än men i framtiden vet man ju inte så drf i förebyggande syfte ;)

Träningen har ja inte vare så noga med nu senaste 2-3 veckorna och det har känts bra endå. Håller mig i form som 3barnsmamma ganska så dugligt, Ingen större viktnedgång men jag tänker inte stressa fram det. Ville satsa på "beachs 2012" men tänker köra långsiktigare än å å att ja kanske tills våren 2013 hamnat i min drömform, för realist är ja, javisst!

Nu ha ja surrat ihjäl e nog :) haha men ja ha så mkt mera att berätta så ja slutar nog här för denna gången. Livet är fint, jag njuter dag för dag <3

tjiing!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0