borta bra med hemma bäst?

Vicken dag, så lugn men så lite man har fått gjort!

Var bara jag och Holly hemma när Hemi sovde överför andra natten irad hos sin farmor, å Daniel å pe var och sku fixa lite saker. Så det var stenlugnt hemma (förutom en ginig Holly) men sålänge jag var med hon konstant så var hon nöjd.. så vi bänkade oss i vardagsrummet på golvet å lekte/såg på skidor (damernas) direkt från Östersund på 1:an.. himla spännande.

Sen sovde vi mitt på dagen men blev tyvärr inte långvarigt för mig, blev segare än nånting efteråt (om det hade med teet ja drucke vet jag inte) men hade hunnit tryckt i mig 2 koppar under förmiddan som ska va bla lugnande. Nu ikv har vi varit i Skansholm, åt middag där med Hemi å resterande och såg på Pippi på de sju haven, Hemi fastnade och satt hela filmen igenom och tittade (första gången han ser nåt otecknat ur Astrid lindgrens "sagor") När det väl var dax att bege sig hem för att sova ville han stanna å så blev det. 3:e natten borta men går hur fint som helst för honom, men sen imorrn ska hna va hemma igen för på måndan äre dagmamma dags igen så då måste han va hemma (:

Och stenlugnt med magen sålänge, jag hade under en lång tid ställt in mig på att få INNAN bf denna gången (eftersom Holly kom så fort sist å allt å inna bf) men ju mer tiden går och jag som inte ens ansträngt mig nått för att försöka ens få igång nått så tror jag jag kommer att gå över. Och min förhoppning är ju inom 14 dagar, vill inte bli igångsatt eller bli snittad! Så hoppas trots att jag inte ens försökt att den vill komma några dagar efter bf :)

kvällsfika å sova nu

tjiing!! <333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0