rastlösa sjuklingar

Morsning Korsning! Som Emma brukade säga ;)

Idag äre full rulle på barnen. Dom river lägenheten rum efter rum! Vet inte vad det är med dom men såhär odygdiga har dom inte varit :P Väldigt frustrerande medans man ammar och dom smiter iväg å sätter igång nånannastans *suck* Så bara å plock å plock.. men jag vet vad det sitter i, rastlösheten båda bär när stortsett alla leksaker är undanställda sålänge dom är dåliga. Så när dom börjar va friska ska alla leksaker tvättas innan dom får igen dom :) Givetvist har dom saker kvar att leka med, men inte som dom e vana kanske så kan inte tänka mig annat att det är denna rastlösheten som smyger sig på.

Schemat idag då? Är väl att ev ta sig ut beroende på barnen. Om dom e pigga nog och spyfria ska det väl gå an men måste avvakta och se för när man som minst anar det så spyr nån av dom.. för jag blir rastlös av att bara vara inne, spec när det stökas ner så jäkulskt :P så sku va skönt med en nypa luft både för barnen å min skull.

Ne.. duka fram för mellis och sen försöka få dessa vildingar att sitta vid bordet :P

tjiing!! <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0