Nya familjemedlemmar

Fyller ju år nu i slutet av April, och som vanligt kan inte D hålla sig från att ge sin present till mig :P (förra året, 1 månad innan jag fyllde fick jag kinect med tillhöranade spel till xboxen) Nu med lite mindre än 2 veckor kvar fick jag denna:

Moulinex fresh express
river och skivar det mesta, i olika form :)



Tack så mycket Älskling! Ska bli kul att riva framöver

Samtidigt blev en hushållsassistent medlem i familjen, dock ingen present till mig (:



tjiing!! <333



Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Theodore & troy

en sån längst ner har vi också, den är kanon bra! :)

2012-04-19 @ 09:07:55
URL: http://mammastheodore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0