Matvägran

Usch denna "hederliga" matvägran.. Hemi som kommit på att det går att dricka sig mätt, varit så denna helgen iaf. Spelar ingne roll hur jag lyxat till maten, allt det han gillar, det som duger men han vill bara dricka! Ska ringa till veckan på BVC för att höra om vi kan få komma å kolla hand blodsocker, för såhär var han ett tag tidigare också, bara dricka.. har haft misstankar på ev diabetes tidigare men då började han bättra sig och åt bra men nu är han där igen och inte vill äta helst, utan bara dricka så nu måste jag få svar om det är nått med det eller om de bara är en trots fas som det annars är (om det med diabetes är uteslutet) men det är det inte än, så drf ska en tid bokas för belastning och det, hoppas dom tar det på allvar och att jag får tid.

Men här e mitt krubb för tillfället iaf, MUMS!



tjiing!! <333



Kommentarer
Postat av: william

jordghubbar:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Witch's Eyes" Modell bilder dom jag har tagit på Louise:D

2012-04-01 @ 09:22:29
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: H J J O N S S O N

SHej! Jag vill bara berätta att jag har en ny tävling i min blogg, där du kan vnna skal till iphone, htc, sony ericsson och samsung eller skins till iphone. Det är första gången för mig som ha en sån tävling i min blogg. Jag hoppas så mycket att du vill delta i tävlingen! http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/bloggens-forsta-tavling.html#comment



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande!

2012-04-01 @ 12:33:20
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0