Älska Loppis!

Som min Moster Marlene säger :)

Har ju länge letat en vår/sommar jacka till Hemi, och är alldeles insnöad på Villervalla, en av deras jackmodeller med stjärnor (finns flera men jag gillar bara 1 av dom). Hursom, i alla auktioner hittills på tradera har jag antingen just missat, eller förlorat i så hittills har ja missat nu 4 jackor. Fick en ge upp känsla men kan ja inte få tag i det jag absolut vill ha så duger ju annat också. Fann då mig en jacka på barnloppisen i folkan för en väldigt liten slant å då är jag mer nöjd än allt :) Sen hitta ja en massa annat också, mest till Holly och ångrar nu såhär på efterhand att jag inte köpte bamse setet till Nova.. men hon har ju så mkt kläder från syrran sin så!

Bilder på fynden:

Jackan till Hemi, Pop 50:- (såpass billig pga vit målarfläck nertill)



Tröja till Hemi, me & i 20 :-




Linne till Holly, Linus & Lotta 15 :-




Linne/tunika till Holly, H&M 15:-



Klänning till Holly, Lindex 30:-




Tunika till Holly, FIX 5:-



"5 myror är fler än 4 elefanter set" till Holly, 45:-



love It!

Blev ett linne till mig själv från Klädiz för 50:-, Ord 250 :) (i vero moda påsen)



Allt för denna gången :)

tjiing!! <333








Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja, visst är det kul att fynda!! :) Jättefina kläder du köpt, ett riktigt kap! :)

2012-04-22 @ 13:39:08
URL: http://solkatt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0