Hemis "föräldrafria helg"

Frånvaron igår säger ganska mycket om gårdagen våran. Fullt upp med ursortering av gamla papper som ska slängas/köras i dokumentförstöraren. Blev en stor hög mitt på vardagsrumsgolvet, så nu äre bara de allra viktigaste papprerna kvar i våra mappar/pärmar (: Och alla gamla räkningar är vi också kvitt. Sen var vi ute en bra stund på eftermiddan med barnen å lekte.

Och Hemi blev upphämtad av Pe igår vid middagstid, han skull få äta middag hos dom och sova över där tills idag :) Sen ska han få följa å sova över där som jag skrev tidigare, så hela helgen får han va med sina favoriter, hoppas det går bra och att han tycker det är kul, för oss lär han då inte sakna, hehe :)

Kändes genast tomt här efter att han blev hämtad, som nu imorse att det inte var nån som sprang upp helt själv å börja leka eller komma in till oss. Så detta lugnet ska jag nyttja, håller justnu å väntar på att degen ska ha jäst klart och sen ska jag baka ut :) Det är grahamsbullar jag gör, sen när dom e klar ska jag väcka daniel som sover (hans sovmorgon) sen ska vi på villis å göra ärenden och när vi kommer hem är planen att forstätta baka mer grahamsbullar och tillsist kanelbullar igen. Får då aktivera Holly mer nu när brorsan e borta, hon eju så van att ha honom som lekkompis utöver mig och pappa, haha men nu får vi ta Hemis roll dessa 2 dagar :)

Nu ringer klockan! måste gå

tjiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0