Grahamsbullar

Bilder från igår







Lugn kväll här hemma, pustar ut efter dagen som bestått till fulla delen av bakning, men också Vilhelmina en sväng. Var mycket billigheter på Tallen så passa på att handla en del frysvaror med sänkt pris och annat bra. Hittade också ett par vantar och långkalsonger till Hemi. Det blev ur PierreRoberts barnulls kollektion, hoppas dom blir bra nu i vinter för här behövs det långkallingar inunder ytterkläderna.

Var mycket folk på Villis idag om det bara var för Blommonas invigningsdag eller ej, he vettetusan för det var då mer folk än vanligtpå platsn, och vanligtvist äre mycket civilisation och rörelse här så vart alla kom ifrån, haha vet ej.

Vet då att jag bakat idag, så nu finns det bröd allt i kyl och frys här hemma för en tid framöver iaf, känns bra att ha gjort nytta. Holly var lugn hela tiden också så allt flör på bra, så gjorde 3 satser grahamsbullar på eftermiddan efter villis och 1 före villis, så tot i bullform blev det 73 stycken :) (var beräknat att bli 80) men missuppfatta första omgångens storlekar av bullar.. men blev toppen bra för det! Grahamsbullarna



Och när vi licks hade ugnen igång på rätt temp så gjorde jag en saralee pizza som var klar på en kvart! Snabb och god middag, Gillas!

Näe, fika å se på teve lite sen sova å se om jag imorrn tar min tillåtna sovmorgon eller om jag kliver upp endå (brukar ju ha tendens å vakna tidigt hursom) så ser väl hur det blir med den saken, vet iaf att imorrn kommer Hemi hem :D <3

Holly imorse <3



tjiing!! <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0