ny blogg framöver?

Lite kort om vår helg

Var verkligen på slänghumör denan helgen så passa på
att gå igenom allt1 gång till för att verkligen slänga allt
som SKA slängas men som jag EJ slängt hittills.

Fredan bestod av ärenden, utomhus lek med barnen och lite
trådgårds röj här hemma (kratta löv/ogräs rensning i landet)

Lördagen gick jag igenom uteförrådet, hed in trädgårdmöblerna
och andra utegrejer innan snön kommer för i år. under tiden
som jag grejade på där ute var Hemi i sandlådan och lekte :)
höll på men själva rensningen i 3 timmar och hela den tiden
gjorde han mig sällskap ute, medan Holly var inne med pappa.

Söndan blev det städ inomhus, förrådet inne rensades ur och nu
är allt som inte används/skräp borta därifrån. Konstigt nog är
det smockat på alla hyllor för det.. suck. Kläder som tar plats!
Daniel var hurtig och tog vardagsrummet och köket kliniskt.
Rengjorde innuti ölkylen/matkylen t.o.m och bakom allt annat.
Barnens rum är ju städat sen tidigare och rensat, dom enda
rummen kvar nu är bad och sovrum och hall.

här är en del av det som ska på bränngropen senare idag +
bilbarnstol, en soffa och lite annat.. ja det blir iaf ett släp fyllt
plastgrejer/leksaker som e trasiga osv.



Skull egentligen få besök av Thea och barnen idag men dom är förkylda
så det besöket skjuts tills vidare på ev freda denna veckan eller nästa
nästa måndag, längtar så :)


Får ju inte glömma, i lördagskvälls när D la barnen höll jag på att baka
bullar här hemma, gjorde 1 L och det blev tot 137 kanelbullar.
Ska i veckan hade jag tänkt göra en ny sats ev, eller bara göra lite
matbröd med vet inte riktigt vad,  nån med tips på vad jag kan göra?
(Något enkelt och gott) kanske några goda laktosfria bröd vore idealiskt.
Alla tips på recept/inspiration är välkommna!

men sist kära bloggläsare
Skulle uppskatta ypperligt om ni kunde kommentera (svara) min fråga
ang min blogg, vad ni skulle vilja se mer/mindre av osv och önskemål.

¤ Saknar ni något i min blogg?

(mer om barnen/videoklipp/frågestunder/inlägg oftare/mer bilder /..)

ja vad som helst! Är det för mycket om vissa saker/för lite om andra saker?
Tyck till! Ska ändra om min blogg, både attitydsmässigt om det är brist på
något och ytligt med designen, och enda sättet för mig att ta reda på allt detta
är genom er bloggläsare, ni vet bäst vad gäller allt detta <3

Håller på med nya grejer till bloggen som jag hoppas få klart innan veckans
slut men det är nog inte förrän i början/under okt månad som allt är klart.
Och tills dess är dessa grejer till bloggen en hemlis, kommer ut senare om
"release" datum om jag bara nu får till de här som jag ska göra :)

tjiing!! <33







Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker bloggen är bra som den är, bara du inte tar så långa uppehåll :P (Fast jag ska ju inte säga nåt, jag gör ju likadant ;P)

2011-09-23 @ 22:00:50
URL: http://emmalundgren.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0