Mammaträff & Second Hand

Igår var det Mammaträff på Folkan med min mammagrupp m Holly, alltså inte ung
mammorna som ja träffa sist utan min andra mammagrupp :) Saknades 2, anrs
var vi en komplett grupp av alla mammorna. Var trevligt att äntligen få träffa alla,
men spec Thea med sin son Loke, och stor han blive! Hann å umgås med dessa
i 2½ timme sen vae adjöss av gänget och åka hem igen för att hämta upp Daniel
å Hemi, sen åkte vi vidare til Skansholm å var där tills läggdags.

Mammaträff

Loke & Holly







Holly full fart som vanligt :)


Idag hade D ärenden på Villis, så var ner å medan vi vänta på honom
var vi på Campingens lekpark. Helt tom var den så jätteskönt att ha den för
oss själva så barnen fick leka fritt utan stora barn som inte hyser respekt
åt de mindre :) Senare bar det av til Second Hand när dom hade rea
premiären. 50% på allt, så det var mycket folk som kom. Vi kom dit just
när dom öppnade, så som tur var fanns allt som är sk "Fynd" :)

Kom över allt detta för 60:-
trots stram budget tillät jag mig detta,
får inte gå misste om såna här tillfällen








Rosa klänning till Holly, ev Födelsedags kläder/julkläder om hon kan ha dom tills dess :)

Grön randig t shirt till Hemi

Strumpor åt Hemi nu i vinter/höst

Galonisar åt Hemi för nästa år

Vinter/skotermössa i ull åt Hemi denna sässongen

och
nackkudde
till bilfärd åt Holly, nu har vi likadana åt dom båda 2 :)

Bästa fyndet var helt klart Mössan i Skinn & Ull. Vad kostar inte sådana nya?!
Jag fick han gör en femma! Helt sjukt vad nöjd jag var alltså =)
Nä så som tur e är man inte brydd om det är beggat, sålänge det är bra så
Ja tack. Ser inte vitsen i att köpa ALLT nytt, hinne knappt å slits något i deras
ålder så då känns beggat som det bästa i de flesta klädesplaggen. Menar, såg
nu galonisarna hur fina dom var?! 10 kr för helt nya galonisar som hade lämnats
in, vad äre för fel på dom liksom? Förutom att den va olagligt billig vare inge fel

Ne så beggade fynd skare va :)

Lasange till middag gjorde gott i magen hos oss allihopen, barnen sover för
kvällen och jag ska ta itu med kläder och annat "roligt" plock här hemma, sen
sängen, för har en ung dam som börjar å vill vakna 6 ist för 8 på morronen :P

tjiing!! <33










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0