försenat från Libero

När Hemi passerade 6 månader kom det hem en avi ang att hämta ut ett Libero paket hos Lindex i Lycksele, och iomed att vi skull på Ultraljudskoll då jag väntade Holly i Lycksele så passade det ju utmärkt! Så vi hämtade upp den hos lindex och det var en kartong fylld av lite smått och gott :)

Men denna gången när Holly passerade 6 månader kom ingen avi eller info ang ett paket från libero, så skrev till dom och ca 2 veckor efterååt kommer det hem ett brev från SCA stod det, öppna å detta låg innuti, signerat från hon jag maila till, så måste väl ha blive nån miss helt enkelt och då fick vi detta nu ist, Tack Libero! <3



Nån fler som det "missats" för? Skriv isf till dom att ni ej fått osv så löser det nog sig på samma vis eller annat :)



Kommentarer
Postat av: carro

jag skulle vilja se en design som sticker ut.. för du skriver om så mycket bra och intressant. köp en design av någon, jag har funderat på samma sak.. då kommer du även garanterat få fler läsare + att det blir mycket roligare att blogga =) men det är ju bara mitt tycke, du bad ju om det så. hehe <3

2011-09-19 @ 19:17:46
URL: http://haliesmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0