möblering & paket på posten

tjosvejs igen :) Blev så glad när posten kom, inte bara för att de e måndag och reklamen kommer utan för att det hade kommit ett efterlängtat paket :D Från Donken <3 Hade köpt tröjor till hemi :) Här har ni 1 av dom, min favorit:



Jättefint paket med julklistermärken <3 Tack tjejen :D

Har hållt igång hela dagen nonstop anrs, speciellt då jag fick barnen till att sova ute samtidigt, dom sov kanske 2½ timme där ute, sen vare dags att ta in dem :) Under tidan tog jag mig an Hemis rum, möblerade om litegranna, sorterade ur leksaker och gick igenom kläderna deras och sorterade.

Klistrade även upp djuren som vi fick av Thea för typ 1 år sen x) men nu så..

Bilder av Hemis rum nu









Mystältet :)



och några såna hära lite utspritt på golvet :) hihi



Blev mycket rymligare, sen fick jag kläderna där jag ville ha dom, i garderoben ist för bara byrån. Det blev jättebra tycker jag och hemi han älskar redan alla figurer på väggarna å de :D han går runt med en hammare nu å slår.. haha! <3

Holly idag :)








och en film på Holly som avslutning av det här inlägget =)




Nu blire å göra mat åt Hemi å Daniel, men jag.. får inte låta mig frestas! :P

tjiing!! <33



Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad lill gumman är söt, synd jag aldrig hann se henne vaken sist då vi sågs.. men nästa gång ska jag hålla henne har jag bestämt :) hihi <3

2011-02-08 @ 12:02:01
URL: http://haliesmamma.se
Postat av: DONKEN-Vince & Isas Morsa

då vet jag nog varför kisse tyckte att ni skulle ha blå avtryck här och var- ville bara fortsätta med djurspåren lite. ;) hihi...

nääädå. inge snäll kissekatt o förstöra massa hos er. och kissa dessutom! eeelakt.

protest mot att holly o hemi får all attention? det ska bli väldigt intressant hur shaggy (som fortfarande är hos svärfar) reagerar sen när han kommer hem, och får ÄNNNU mindre uppmärksamhet nu. Men han kommer nog få sin beskärda del av mys, han också.. :P så länge han ger fan i att kloa på soffan. det gillas icke...



pöss!!!

2011-02-09 @ 11:33:20
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0