Sovmorrons dag, Nej

Ej min sovmorron idag. Vi har ju kört på varannan dag sovmorgon hela sommaren sen Daniel gick på ledighet, så vi båda får chans att sova längre varannan dag. Har funkat bra, andra dagar inte :P Spec då jag varje gång det är D tur så måste jag väcka honom för att han inte hör barnen! Så vi måste ha en babyvakt, inte bara för den anledningen utan då man ska ha dom ute i vagnen och sova lunch t ex. Och snart är det jag som får kliva upp varje dag igen, då Daniel inte är ledig längre. Gruvar mej bara för att gå miste om lunch vilan sen de dagar då när ja kliver upp allt jämt.. huh va trött ja kmr bli utan den

Men idag var det jag som klev upp med barnen, dom vakna 8 så nu försöker jag få dom i säng för lunch.. och båda samtidigt. Måste stökas i köket och vardagsrummet, var inte alls kry igår så då blev inget gjort. Är inge kry idag heller men saker måste endå göras. Kan inte ligga å vila hela tiden å hoppas att det ska försvinna. Daniel är på villis med sin Mamma och dom kommer tbx sen på eftermiddan nån gång så tänkte få nått gjort tills dess, bara barnen vill somna.. men hör hur Hemi skrattar från rummet deras :P så han å Holly triggar varann till å va uppe ist.


till vädret idag, http://www.aftonbladet.se/vader/sverigesbastavader/article13474067.ab Vet inte vilken del av Norrland som det syftas på, bara Norrland, och ja Norrland e ju stort.. hoppas det inte kommer så mkt regn här iallafall. Vill ju kunna hänga ut tvätten! Så nej, förbjuder mera regn nu på ett tag ;P iväg regn moln! Men ser hur det drämmer ner nu.. suck! Ja väder för städ å stök.. så ska pass på, nu bleve tyst i rummet deras

tjiing!! <33








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0