MEN HEJ!!

Haha finns inga bra ursäkter vrf jag inte skrivit här :) Bara att jag har ett liv utanför datorn!

Men är väl dags att jag mjukstartar om då igen? ja, jag tror det!

Har hänt mycket på kort tid i livet mitt/vårat. Bl a Hunnit med 1 vecka söderut på vår första familjesemester. Tältning med barnen, Rättvik, Mora osv och träffat Daniels mormor som börjat bli gammal. Och snart är sommarn slut, fast inget jag känner av direkt då det varit kyligt en bra tid (förutom enstaka dagar då..) Så hösten e tidig och påväg, men så blire ju när allt förskjuts i kalendern, sommarn kommer tidigare än anrs också så en tidig vinter känns bara bra!

Hemi blir 2 och Holly 1.. :) Alltså nu till Jul

Blir väl ett inlägg bara med bilder på allt möjligt från nu i sommar härnäst, blir svårt att sammanfatta anrs senaste tiden utanför bloggen :)

tjiiing!! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0