9 Månader <3

Idag blir Hemi 9 Månader.. eller ikväll för att vara exakt :) 
Och av någon anledning.. så har det alltid blivit tårtätning
dagarna innan han blir 1 månad äldre. Så tårtätanden fick bli
i söndags, då åt vi tårta :) Daniel, Jag Per-erik, Svärmor..
och Hemi ^  ^
-
Han har fått 6 tänder och fler är påväg
Han kan sitta upp
Han kryper
Han säger "Mam" "mamma" och "bappa/babba" vilket är pappa
Han reser på sig
Han står själv
Och snart så går han själv =)
-
Ska börja med Pottträningen snart, eller ja.. det får ju bli
Daniel eftersom det är han som är pappaledig och hemma
med honom nu om dagarna :) Ska bli kul å se!



Men idag ivarjefall sitter jag hemifrån med skolsaker eftersom
dom lärare jag behöver få tag i är inte ens på skolan idag
Sen är det andra klasser som blivit dubbelbokade med
bildsalen så då använder dom sig av vårat hemklassrum
till lektioner.. så ibland får man inte ens komma in där :S
Och idag är det en sån dag, Bygg, Frisör och nån fler klass
kommer att vara i vårt klassrum.. suck!

Men kommer endå behöva gå upp till skolan lite senare för
jag har ett möte på eftermiddan, sen hoppas jag att jag sku
få ett möte på kommunhuset med så fort som möjligt.

SEN bli det nog stan och stadsbibblan och låna lite fler böcker

Känner mig lite seg idag.. fick inte sova förrän där vid 12 igårkväll
Bebisen sparka och knuffa å had sej jättelänge och ibland gjorde det
verkligen ont i revbenen, haha AJ. Fullt av liv, med andra ord <3
Ska hoppa i dusch´n nu
Tjiing! <3



Kommentarer
Postat av: jessiika

Stor hemi :)

2010-09-02 @ 17:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0