Hann innan larmet

Kom nyss hem från skolan, hann dunsta innan larmet går igång iaf, det är huvudsaken :D
Som sagt klar med skyddet nu, och 1 av mostra mina tyckte jag skulle göra ett matchande täcke
också, har ju trots allt lappar kvar fårn dom där färgerna.. Hm, kanske värt ett försök att göra
nått skoj och användbart :) Ska fundera på det tills imorrn då ja sak se vad som går att göra.

Ska ju inte vara på sjukhuset (SMVC) förrän 15 imorrn så jag har gott om tid från morgonen redan
så då ska ja isf påbörja ett ev täcke som matchar det som jag gjort hittills, sen en annan grej ja
funderat på, om den är genomförbar.

usch på min högra bröstrygg, samma värk dag ut och dag in. Måste smörjas mer regelbundet och
masseras känner jag! Nu får daniel jobb när jag kommer hem.. han som är rätt hårdhänt.

Och snälla hjälpsamma Svärmor sku ringa vår nya hyresvärd idag, så får väl höra å se om det blir nån lösning på
renoveringen, för hursomhelst har han lovat att de ska va klart INNAN 1 November sedan flera
månader tilbaks, fast nu ser det ut som att det är en evighet bort, det godtages ju ej!
__________________________________________________

Se lyxfällan lite senare sen fika och sova :)


..Tänker på dig min vän <3

Tjiing!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0